Опис
Проблема
Значна кількість мешканців міста звертається до управління праці та соціального захисту населення для отримання соціальних послуг. Так у 2017 році до управління звернулось — 81 469 осіб (у середньому в день 320 осіб), а у 2018 році — 123 271 осіб (у середньому відповідно - до 500 осіб), у 2019 році -123 685 осіб ( у середньому в день - 500 осіб). На жаль, не завжди вистачає місця для очікування в приміщенні, не зручно розміщено робоче місце спеціаліста-координатора відділу прийому документів, у нього не має можливості одночасно консультувати та допомагати відвідувачу при отриманні талону електронної черги. Також туалет не відповідає вимогам потреб осіб з інвалідністю.
Мета проекту
Створення «Прозорого офісу” в управлінні праці та соціального захисту населення має на меті реформування системи надання послуг шляхом запровадження принципів швидкого та якісного обслуговування. Будуть створені комфортні умови для кожного відвідувача та все необхідне для якісного обслуговування громадян – затишні зони очікування, доступність для осіб з інвалідністю, зона WI-FI
На кого розрахований проект
Непрацездатні, особи з інвалідністю, люди похилого віку, малозабезпечені, діти з інвалідністю.
План заходів з реалізації проекту
1.Встановлення прозорих дверей. 2. Придбання та установка стійки-ресепшн, кулеру для води. 3.Створення вільної WI-FI зони.
Основні показники оцінки результату
Комфортні умови для відвідування та покращення надання соціальних послуг мешканцям міста.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту
Інфляція
Співфінансування проекту
Відсутнє