• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Куточок відпочинку (психологічного розвантаження) Брав участь

Доданий
01.08.2017
Номер
35
Соціальний захист

У дітей часто міняється настрій у зв'язку з недостатньо сформованої емоційно-вольової сфери. Тому нерідко відбувається демонстрація таких емоційних проявів, як гнів, злість, смуток. У такому куточку дитина зможе "сховатися" від оточуючих, висловити свої накопичені негативні емоції, відволіктися від метушні за допомогою цікавих спокійних ігор і просто відпочити в тиші.

Автор проекту
Вероніка
Вероніка Грєбєнщикова
Бюджет
59 700 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Місце реалізації проекту

вул. Європєйська 68-А, КУ "Центр соціальної реабілітації дітей інвалідів" БМР

Проблема

У дітей часто міняється настрій у зв'язку з недостатньо сформированою емоційно-вольовою сферою. Діти ще не вміють контролювати прояви своїх почуттів. Тому нерідко відбувається демонстрація таких емоційних проявів, як гнів, злість, смуток. Для дитини зміна обстановки, перебування в шумному колі людей при відсутності мами, а також виконання вимог педагогів і сприйняття великого обсягу нової інформації є серйозним стресом. А для дитини з інвалідністю це питання стоїть особо гостро. Тому для збереження психологічного комфорту в групах потрібні спеціальні зони, де дитина з інвалідністю може побути на "самоті".

Мета проекту

Розвиток сприйняття, збереження, зміцнення та відновлення фізичного, психоемоційного стану здоров’я дитни з інвалідністю за допомогою сенсорного обладнання, формуючих технологій.

На кого розрахований цей проект

Діти з інвалідністю м. Бердянська.

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля обладнання.
2. Доставка обладнання.
3. Облаштування .

Основні показники оцінки результату впровадження проекту

Емоційне розвантаження дітей, зняття втоми і постійного напруження, задоволення потреби дітей в усамітненні.

Співфінансування проекту

Відсутнє.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутні.