• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інтерактивне обладнання - сучасним дітям ЗОШ №11 Брав участь

Доданий
01.08.2017
Номер
41
Освіта

Проект передбачає встановлення інтерактивних комплексів у навчальних кабінетах ЗОШ №11, обладнаних інтерактивною дошкою, ноутбуком, мультимедійним проектором для ефективного, сучасного, якісно нового навчального процесу.
Такий комплекс поєднує в собі всі переваги сучасних комп'ютерних технологій і виводить процес навчання на якісно новий рівень.

Автор проєкту
Максим
Максим Міщенко
Бюджет
97 185 грн
Розрахунок бюджету
Район
Скловолокно

Опис

Місце реалізації проекту

ЗОШ №11, мікрорайон "Скловолокно".

Проблема

Мультимедійний комплекс поєднує в собі всі переваги сучасних комп'ютерних технологій і виводить процес навчання на якісно новий рівень. Він відповідає тому способу сприйняття інформації, яким відрізняється нове покоління школярів, що виросло на ТБ, комп'ютерах і мобільних телефонах, у якого набагато вище потреба в темпераментній візуальній інформації й зоровій стимуляції .
Комп'ютерних наочних матеріалів і навчальних ресурсів з будь-якої теми чи предмету можна знайти безліч і використати їх багаторазово. Не потрібно непокоїтися про зберігання паперових карт, плакатів тощо - у них просто відпадає необхідність.

Мета проекту

Створити місце обміну інформацією між учнями та вчителем-живу взаємодію вчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними.

На кого розрахований цей проект

Учні, вчителі, батьки ЗОШ №11.

План заходів з реалізації проекту

Придбання та встановлення обладнання.

Основні показники оцінки результату впровадження проекту

Мультимедійні комплекси дозволять: - супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію; - працювати із зображенням у відповідний час роботи на дошці; - створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці, - подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами; - працювати в режимі реального часу.

Співфінансування проекту

Відсутнє.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутні.